21 listopad 2019

Adidas zdenerwował klientów. Interweniuje WP.PL

Firma Adidas od kilku miesięcy zwodzi klientów, którzy po reklamacjach zakupionych towarów czekają na zwrot pieniędzy. Milczenie ze strony potentata jest konsekwentne - nie ma możliwości dodzwonienia się na infolinię, nikt nie odpowiada na mejle. W mediach społecznościowych zawrzało.
Koronawirus
pomorskie
11719
zobacz mapę / szczegóły
REKLAMA
Poszkodowanych, jak się okazuje, jest już sporo. Rozczarowani zakupami sympatycy marki oddawali niefortunnie nabyte towary, ale pieniądze do nich nie wracały. Czytelnicy postanowili poprosić o działanie portal WP.PL. Dziennikarze skontaktowali się wreszcie z biurem prasowym Adidasa.

Interwencja przyniosła skutek. Przynajmniej na tym etapie są to przeprosiny i deklaracja naprawy stanu rzeczy. Jak powiedział Wirtualnej Polsce Piotr Szeleszczuk, dyrektor komunikacji w firmie na region Europy Centralnej i Środkowej, Adidas jest świadomy tej sytuacji i postara się uregulować wszystkie należności. Firma nie ujawniła, ile osób zostało poszkodowanych i w jakim terminie trafią do nich rekompensaty. WP będzie trzymała rękę na pulsie.


Źródło: WP finanse
PRZECZYTAJ JESZCZE
Koronawirus
pomorskie
11719
zobacz mapę / szczegóły
REKLAMA

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Bytowie